reklama

STOP brigádam, máme pre vás iné "riešenie"

Nedávno som lustrovala viacero stránok s ponukou práce, pokúšala som si nájsť brigádu vhodnú k môjmu vysokoškolskému rozvrhu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

A ako som tak prechádzala jednu stránku za druhou, našla som jednu „vec“, čo ma na jednej strane pobavila, ale na druhej neuveriteľne pohoršila.

Simulácia situácie.. Ste mladý iniciatívny študent so zmyslom pre samostatnosť, hľadáte si prácu na dohodu, niečo, aby ste mali aspoň trochu vlastných peňazí a nemuseli si stále pýtať od rodičov (čo už vám pripadá niekedy trápne). Zvažujete všetky možnosti. Skladník, čašníčka, obsluha .. Kliknete na tlačidlo, aby ste prešli na ďalšiu stranu...

Keď tu zrazu sa objaví reklama. Nebolo by to nič zvláštne, veď reklamy sú teraz už úplne všade. Ale táto reklama..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

..táto propagácia.. zoznamky s popisom v zmysle: vykašli sa na celú brigádu, zaregistruj sa u nás, zbaľ nejakého boháča, ktorý ti bude platiť všetko a budeš šťastná na veky vekov.

Naozaj? Naozaj TOTO má byť tá cesta? Uznávam, je to sčasti vtipné, pousmiala som sa nad tým. Ale po dlhšom zamyslení som si uvedomila, že toto je vlastne verejné obhajovanie „zlatokopizmu“, prázdneho mozgu bez akýchkoľvek vedomostí, bez schopnosti postarať sa sám o seba, propagácia závislosti na inej osobe a ak by sme to povýšili o jeden level, propagácia prostitúcie.

Keď už chcete propagovať nejakú zoznamku, tak prosím, vymyslite k tomu aspoň nejaký inteligentný popis. Pretože toto je len nabádanie na cestu nesamostatnosti a hlúposti. Sčasti aj kvôli vám, s tou zoznamkou, a kvôli vášmu trápnemu popisu, ktorý môže niekto brať aj vážne, bude čoraz viac mladých, hlúpych, nevyučených ľudí, ktorí nikdy nebudú vedieť nič seriózne robiť a čo je horšie, nebudú ani chcieť nikdy nič robiť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Gratulujem, práve ste degradovali celú spoločnosť.

Ak som niekoho urazila, tak sa ospravedlňujem, ale cítila som potrebu vyjadriť svoje znechutenie do viet. Neznamená to, že zoznamky odsudzujem, ale ani ich ktovieako neuznávam.

Ďakujem, že ste mali trpezlivosť čítať až do konca a vám, ktorí ste zaregistrovaní na zoznamovacom portáli, prajem veľa šťastia pri nájdení toho správneho partnera.

Petra Uličná

Petra Uličná

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nesnažím sa propagovať žiadne prevratné myšlienky. Mojím cieľom je len to aby sa tí, ktorí budú čítať moje výtvory na chvíľu zastavili a zamysleli. Nad sebou, nad ľudstvom, nad životom.Chcem len vniesť do sveta trochu pozitivizmu a svetla :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu